امشبو با من باش...
امشبو با من باش...

امشبو با من باش...

تکست اهنگ زمین صافه از زدبازی

زمین صاف
صبح بخیر تهران ... ها ها ها ... زد زد زد بازی
سیجل:
لبات توپول و داغن / امشب برام فوق العاده ان
به من این قول رو دادن / بعد از اونا بیان شورت تو دامن   
عزیزم دیگه شب آخره / لب آخره میخوام از اون تن لاغرت
ادعا و کرکترت که من بی تو / مثل یه گلوله ام بی کلت
پاشو لیوانتو بگیر دستتو بگو چین چین / دوتایی باهم یه کم گیج شیم
بیفتیم بغل هم / مثل اون شب دفعه اول هم / انگشتام بره هر ورت لم
گرم ، صاف ، بدنت نرم این شبا نریخته مثل شن و ماسه / کاش این ساعتا یهو وایسه
دوست دارم دوست داری دوست داری منو / میخوام نگه داریم با لوس بازی همو
باید بالت وا شه / فقط هر جا هستی اینو یادت باشه
زمین صافه عزیزم / گرد و کوچیک مثل نافت عزیزم
پس نگو دیگه خداحافظ عزیزم / سیجل ، تو واسه همیشه ست
نسیم:
میدونم زمین صافه (4 بار تکرار میشه)
میدونم باید برم / میرسیم آخر به هم / من و تو
عزیزم بذار برم / میرسیم یه جا بهم / میخوابیم کنار هم / من و تو من و تو ( 2 بار تکرار میشه)
هر جا برم با هرکی برم / توی فکرم مال تو ام
(نسیم و سیجل و ام جی )
میدونم زمین صافه / زمین صافه عزیزم
میدونم زمین صافه / صاف تر از من با تو
میدونم زمین صافه / زمین صافه عزیزم
میدونم زمین صافه / صاف تر از من با تو
همین جا بیا گم بشیم / کنارم تا صبح بشین / از این جا با من با هم با موج بریم (این قسمت 2 بار تکرار میشه)
ام جی:
دادم بهت من جای سرمای قلبمو / دستات نداره گرمای قبلانو
ولی من آخه هر کاری کردم تو / باور نکنی حرفای بقیه رو
خوشحال ترین دختر دنیا شی / بیای تو دنیام گم باشی
هر جا باشم تو هم باشی / اینقد همه چیت خوبه طوری که اینگاری اصلا منتاژی
چون تا این لحظه ندیدم هیچکی مثل تو / مزه نمیده بهم هیچی مثل تو
بیا بریم دم ساحل توی غروب راه / بعدشم باید ببرمت فرودگاه
برنامه ی خدافظی با دوتا بوسه / میریو تو فکرم فقط این 9 تا روزه
ولی حیف پا نمیشم دیگه صبح با بوست / الان دوری ازم و بینمون اقیانوسه
جی جی:
پز بهت بدم پز به من دادی / حالا خوشگل با هم لخت و تنهاییم
میگی مشکل با من پشت سر داری / دنیا دنبالمون ما دزده دریایی
ولی دپ ما عین جانی / چون که هیچ جای دنیا عین ما نی
و بین ما اینا همه وکیلو دکترن / نمیدونن چیه توی جزیره گم شدن
صبح لخت من و تو کنار ساحل / شب شیک برا اپرای واگنر
بپریم بالا / توی این سن بهترین جاها / عشق کردیم ماها
ته دریا پری دریایی / دم ابرا رفتیم هر جایی
اون بالا با یه قالیچه / داد زدیم زمین صافه گالیله
هیدن،نسیم:
چرا رفتم؟ چرا رفتم من؟
چرا رفتم؟ چرا رفتم من؟
اگه بگی نه نمیگم میمیرم / عکساتو میشینم یکی یکی میبینم
اگه بگی نه نمیگم میمیرم / تنها نباشیم با هم باشیم


مهراد هیدن:
اووووووه مشکلا یکی دو تا نیست / باید ببرمت این هفت باز چغیوپاریس
سالوادور روبانای کادوتو / میپیچونم برات مثل رمانای پائولو
کوئلو برات یکی خریدم / فکر نکن ددیتم
نه اون نه شکل بقیم / روزا قدیمی تر
من یکی جدیدم / یکی یکیشون یاد دادم تا جدی نگیرم
نگرانی میگی داستانامون لو میره یهو / ملو افتادیم جلو شومینه ولو
بریم یه جا که خیابون و پیاده رو کم / چشا ریز آفتابش زیادی روشن
کاش وقت وایسه همیشه بغل من باشی / قاببمون کنن عین اثر نقاشی
جریان امروز خبر فرداییم / وسط دریا دوتا صدف دریایی
موجا رد میشن از رو ماها / خوابیدیم و نگاها به ابرو بالا
نه نمیریم از رو ماها / صورتو کج میکنی میدی ابرو بالا
کاشکی همیشه بمونی تو دنیای من / که تو ساحلش دنبالتم میدوئیدم دنبال هم
شنو وردار رو هوا یه مشت بریز / ما رو ساحل بقیه پشت میز ... با یه خودنویس. هه هه.........
نسیم:
میدونم زمین صافه / زمین صافه عزیزم
میدونم زمین صافه / صاف تر از من با تو
میدونم زمین صافه / زمین صافه عزیزم
میدونم زمین صافه / صاف تر از من با تو
همین جا بیا گم بشیم / کنارم تا صبح بشین / از این جا با من با هم با موج بریم
هیدن،ام جی:
تنها نباشیم با هم باشیم ... زمین صافه
تنها نباشیم با هم باشیم ... زد بازی
همینه آره همینه آره همینه آره همینه آرزوم



تهیه: امیرهیدن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.