امشبو با من باش...
امشبو با من باش...

امشبو با من باش...

تکست آهنگ mysterious Eyes از زدبازی

)

Baby You re The One for me, Your eyes are everything that I need

Mysterious and Captivating, When I look into them Im mesmerized

Baby You re The One for me, Your eyes are everything that I need

Mysterious and Captivating, When I look into them Im mesmerized
  
ورس1 (سیجل)

همونجوری که می‌گفتم تو خوابت/ من شاه دارم ولی‌ می‌خوام بیفتم تو دامت

نگو عکس قبلیا چی‌ شدن رو قابت/ همه چی‌ که نمیمونه مثه صورتت و خالت

خیلیا‌ تو وقتم اومدنو رفتن/ ولی‌ فقط میگذروندم روزمو تو هفته ام

فقط بودن که سرگرم شم/ اینو فهمیدم خوابیدیم اونشبو بغل هم

دنبال داستانن ما خودمون داستانیم/ تو کارتون خودمونیم دورمون باگز بانی

آدما رو زمین ما رو کرمون واستادیم/ نمیایم باز پایین این بالا تا راک استاریم

تو تابستون می‌کنیم برفا‌رو ما شوت/ پاییز که می‌شه، پوشیده تنمون با پوست

تو زمستون داریم ابرا رو ما دوست/ وسعت بهار می‌کنیم شمعا‌تو ما فوت ...

Chorus (Ramin)

Baby You re The One for me, Your eyes are everything that I need

Mysterious and Captivating, When I look into them Im mesmerized

Baby You re The One for me, Your eyes are everything that I need

Mysterious and Captivating, When I look into them Im mesmerized

ورس ۲ (جی جی)

ووو مخم تاریک اما/ خدایی لاغر بگو "باریک‌الا"

جی جی هر کاری کرد تا / همه بیان دورورشو پارتی کرد با

سیاه برو، ریال و یورو/ گیاهو دود و زیادی بودو

واسه اینه دافا میپپان از دور آدمو/ میفتن به پام میخوان هر "جور آبمو""

ولی‌ دلم به هیچی‌ خوش نمیشه/ همه چی‌ دارم رو ویترین پشت شیشه

هر کی‌ میاد نمیدونم واقعاً بامه/ بیرون با من شامه یا واسه اهنگامه ؟

مام هی‌ میکردیم با هم دیگه قهر آشتی/ چون با همه تو این مو "فرق" داشتی‌

میدونم میگن بهت اینو خیلیا/ زندگی‌، دری ام باشه "بیتو" نمی‌خوام.


Chorus (Ramin)

Baby You re The One for me, Your eyes are everything that I need

Mysterious and Captivating, When I look into them Im mesmerized

Baby You re The One for me, Your eyes are everything that I need

Mysterious and Captivating, When I look into them Im mesmerized

اختصاصی سایت رپ سانگ

ورس ۳ (ام‌ جی)

یادمه هر دفعه که زدم تو چشات زل/ برق هر ۲ شون منو گرفت ۱۰۰۰ ولت

الانم یه سال شده که دیگه مسیرا جدان/ منم اصلا نمیدونم مس اسیرا کجام

حالا که فاصله زیاد/ بینمون ام‌ جی بدون حاضر به خاطره تو راه بره پیاده

بیا که سهراب همشو تا آخرش رفته/ خیلی‌ وقت رفتی‌ و این باورش سخته

آخر هفته نیستی‌ باهات حکم بازی‌ کنم/ حوصله ندارم با زاخارا کوک بازی‌ کنم

آدم هر چی‌ دیدم بازم ترجیح میدم تورو همیشه من پس نریم از پیش هم

میدونم دوست داری رو صورتم ته ریشه کم/ منم دوست دارم پوستتو همیشه تن

همه ام حسودی می‌کنن که تو عکسای همیم/ هرجای زمینیم باشیم تو تک ستارمی..

Chorus + Outro (Ramin)

Baby You re The One for me, Your eyes are everything that I need

Mysterious and Captivating, When I look into them Im mesmerized

Baby You re The One for me, Your eyes are everything that I need

Mysterious and Captivating, When I look into them Im mesmerized

You and Your mysterious eyes, they got me going crazy

You got me hypnotized with Your eyes, They re driving me crazy...



تهیه: امیرهیدن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.