امشبو با من باش...
امشبو با من باش...

امشبو با من باش...

تکست آهنگ تازه شروعه زندگیمونه از زدبازی

اینترو ( هیدن ، سیجل ):
دنیا نداره ارزششو // که جدی بگیریم هر تزشو
میسازیم از هر لحظه یه جُکــــ ، هر صبح بیداریم
اما نه برای نرمش صبح ، صبحونه تو تهران رو کوکولی و جین
هر جا که هستیم رو مدیم و این کارا حال میده دنیامون عالیه...
  
کروس ( لولا):
"تازه شروع زندگیمونه"
باز ماجراهایی منتظرمونه

(لولا):
هر جور که میخوایم زندگی میکنیم // چون میدونیم آخرش یه جور میریم
به دنیا اومدیم ، به دنیا نیومدیم // اینجا رو زمین ما واسه چی اومدیم؟

ورس 2 ( سیجل ) :
میخوام تاتو کنم ، که تا ته تو کنم // فرق نمیکنه بیرون زیره پتو کنم
مبدونم دورم پهلو خودم // دونه دونه بیان رد بشن از رو پولم ، آره هنوزم
شیکـــ و س.ک.س.ی مشکی رولکسیم // اوه! عجیب اصیل چین و مصریم
زندگیو باید ، خوب بکنیم چون یه دفعه میایم فقط اینو حفظیم
لحظه هامون خنده هامون // میگیره دنیا مزه بامون هر 2 تامون
مغزه داغون میریم با هم تو برفــــ و بارون // توی برفــــ هست رد پامون
یه روز میریم سر جامون // از زندگی کم نمیشه ، وقتی این جمع بامون

کروس ( لولا ) :
"تازه شروع زندگیمونه"
باز ماجراهایی منتظرمونه

ورس 3 ( جی جی ) :
"همش دنبالمونن"
مثل دیلینجریم و ، فرد و جینجریم و // وقتشم که رسید ، میریم که بریم و
برقصیم با این که بلد نیستیم // کلاسیکـــ ولی عقب نیستیم ما از دنیا
چون دنباله مائه // ولی جاش نمیذاریم چون ماله مائه
میبرم ، اسکار و گرَمی // میزنم ، ککا رو گرَمی
با جکـــ های مریضم فضا برین // همه دیدن " جزو " تو جزایری
بهم میگن خیل هایپر // چون همش مثبت نگاه میکنم عینه اسنایپر

ورس 4 ( ام جی ) :
aزندگی‌ کردیم ما 1/4 قرن // تهران اومدیم باز بجا روم و کن
همه نگاها رو من مثل کاردشین // 4 تا پارتی میرم تا بیکار نشینم
میرسه پام به ایران وا می‌شه دام پریان // ولی‌ بام که میان شامپاین نمیخوان
دیگه گروه ما براش// خاطره بوده از اون شروع ماجراش
میگه "زمین صافه بیا بریم فضا" // ولی‌ گوش نمیدم دیگه به این خزا
ام‌ جی توی خون مللو وللو با کوشا // نه مثه اون که فکر ژلو و جلو بازوش
اینا جکه برا من // برفا یهو پارو میشه میاد نوکــــ دماغم ، مثل نوکــــ دماوند
دیگه از ما چی‌ میخوان // تهرانو میترکونیم با یه سی‌ دی خام...

کروس / کروس 2 ( لولا ، نسیم ) :
"تازه شروع زندگیمونه"
باز ماجراهایی منتظرمونه
"تازه شروع زندگیمونه"
باز ماجراهایی منتظرمونه
ناراحت نیستیم ما تا باهم نیستیم باز زمین میچرخه

بریج ( لولا ، هیدن ) :
فرق نمیکنه برام ( فرق نمیکنه برام )
قبلا" کی‌ بودی ( قبلا" کی‌ بودی )
مهمه کی الان ( مهمه کی الان )
پیشم میمونی...

"دنیا نداره ارزششو"

ورس 5 ( سیجل ) :
عشق ، دوست ، همبازی // بودیم به کم راضی‌
برو میشمرم تا 30 // پیدات میکنم باز این
دفعم مثه همیشه // تا فاصله بینمون تنبیه شه
دنیا فیلم ما هنر پیشه...

ورس 6 (هیدن) :
با فکر تازه بدیا رو قطع کن
تازه ابر از آسمون محو شد
استخرآبیه // جای تو خالیه
ولی‌ تازه داریم میرسیم به نور...


کروس / کروس 2 ( لولا ، نسیم ، هیدن ) :
"تازه شروع زندگیمونه"
باز ماجراهایی منتظرمونه
"تازه شروع زندگیمونه"
باز ماجراهایی منتظرمونه
ناراحت نیستیم ما تا باهم نیستیم باز زمین میچرخه



تهیه: امیرهیدن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.