امشبو با من باش...
امشبو با من باش...

امشبو با من باش...

تکست آهنگ intro از زد بازی

فری استایل (اینترو)

ام جی
آره دوباره اومدم اینجا سگ پدر

پس پسرک کل کل بسه پست پدر

چونکه میکروفن افتاده دست من

وای به حالت چونکه الان بچه تر

وقتشه شعر بگم من ورق ورق
  
پس توجه کن دارم من کلی داداش ازت خبر

آمارتو دارم هرجا میری وجب وجب

حتی وقتی داری میری با ننت ددر

چون من احمقم ها من ابلهم بام قدم نزن تا منم بگم

چه حرکاتی دیشب با ننت زدم

سگ توله میخوای بدونی من بدم نفهم

آخه بچه ک و ن ی تو باید درس بخونی

هنو بابا پولتو میده باس قدر بدونی

یهو دیدی بزرگ شدی هنو دست به دولی

ما ها رپ میخوندیم وقتی تو بچه بودی


هیدن:

به هیچ وجه هیچکس حق نداره بگه

نمیکنم هیچوقت پیشرفت

اگه بگه فقط میزنم بش نیشخند

بیشتر نیستم از اونا که بخواد جا بره

پیشم میزنم تو سرش تا بگه صادقه

به تخممم نیست اعتماد به نفست

خودتو نگیر چونکه اشتباه محضه

نشنیدی بمن میگن افتخار نسلت

مغزم پره استعداد محضه

پس ک س ک ش تو بزار احترام به بنده

چون نمیخوام اسمت بشه سوژه واسه خنده

من که نداشتم هیچ کاری به کارت

شاخ شدی چاقال میخوام بدم یه حالی به حالت



تهیه: امیرهیدن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.